Bekijk 4 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

René 14-03-2024

Absolute aanrader!

Geschreven voor: LG OLED77G36LA

Absolute aanrader… gigantisch mooi beeld waar we erg van onder de indruk zijn. Geluid is wat minder maar dat hebben we opgelost door een Sonos arc met subwoofer aan te sluiten. Je zal er echt geen spijt van krijgen.

Pluspunten

• Flinterdun
  • Haarscherp beeld
  • Alles compleet geleverd incl muurbeugel
  • Heldere kleuren

Minpunten

• Geluid maar opgelost met sonos arc plus subwoofer

r**************@b*********** 31-12-2023
Geschreven voor: LG OLED65G36LA

Prachtige Oled. Veel voordelen zoals in de verkoopbrochure staat. Om rekening mee te houden: powerkabel zit vast aan TV, dus stekker gaat niet door grote loze leiding. Geluid (bij muurbevedtiging) zonder soundbar (o.g) laat te wensen over, hoor je vaak niet in de winkel. Koppeling met geluidsinstallatie is moeizaam. Twee afstandsbedieningen nodig en de afstandsbediening van de LG is waardeloos. Kleine knoppen en lastig te bedienen. Test de controller uit in een winkel voordat je deze TV koopt.

John62 06-12-2023

Heerlijke tv in het hogere midden segment

Geschreven voor: LG OLED55G36LA

Een mooie nieuwe OLED tv die ik mocht testen.

De tv uit gepakt en op het meubel geplaatst. Wat is ie plat!
Het eerste wat opvalt als je de eerste keer de tv aanzet is het diepe zwart! En een natuurgetrouwe kleurweergave. Deze mocht nog wel wat aangepast worden en dat kan direct achter het tandwieltje op de afstandsbediening.
Een sportwedstrijd ziet er prima uit, zonder schaduwen achter de snel bewegende objecten. Tijdens een verjaardag even wat foto’s laten zien aan de familie kan direct vanaf de iPhone met Airplay2. En casten vanaf de laptop is ook geen probleem. De kijkhoek is prima zodat je ook met veel mensen om het scherm nog van de zijkant een goed beeld hebt. Het geluid noem ik redelijk, maar dat kan niet anders zonder subwoofer. Hiervoor heb ik aansluiting gemaakt met mijn eigen surround set.

Filmpje kijken en erg blij met deze beeldbeleving.
Deze tv staat bij ons op een meubel, maar ophangen is even een dingetje. Let op dat je kabels kiest met haakse stekkers en dat de tv niet helemaal strak tegen de wand kan.
Dan de afstandsbediening met de aanwijscursor die af en toe blijft hangen. Deze heeft wel een sneltoets voor Alexa, maar helaas niet voor Videoland, al kun je die wel programmeren.

Gamen was goed te doen met HDR een een refresh rate van 120Hz.

Kortom voor een tv met een going prijs rond 1300 euro vind ik dit een aanrader!

Pluspunten

• Schitterende kleuren
  • Diep zwart
  • Strak en plat design

Minpunten

• voor goed geluid heb je een soundbar nodig
  • voor de extra's een verplicht LG account

bakker51 09-11-2023

prachtig toestel maar lastig te bedienen.

Geschreven voor: LG OLED55G36LA

een prachtig toestel, geeft fantastisch beeld maar de bediening is een ramp. de afstandsbediening is onbegrijpelijk en de digitale manual ook. 1000 icoontjes (vaak te betalen) waar ik niets aan heb.
als ik dit vooraf geweten had zou ik dit apparaat niet gekocht hebben.

Pluspunten

• mooi beeld
  • goed geluid

Minpunten

• bediening
  • hangt te stijf tegen de muur
  • weinig usb-poorten
  • werkt moeizaam samen met HUMAX-opname apparaat

c**t@g**l.com 08-10-2023

De LG OLED evo, een aanrader!

Geschreven voor: LG OLED55G36LA

Ik heb deze televisie getest omdat ik al een tijdje opzoek ben naar een nieuwe om mijn iets verouderde televisie te vervangen.
Wat meteen opvalt is dat de televisie heel dun is, zo’n 3 cm en dat deze door de bijgeleverde beugel zeer vlak op de muur hangt. Hierdoor neemt deze ondanks de grote weinig plaats in beslag. De beugel kan bewegen waardoor de televisie een aantal graden gedraaid kan worden.
Het design os simpel, strak en minimalistisch, het is niet storend of afleidend tijdens het kijken.
De televisie is zeer makkelijk te programmeren, en de meeste app zijn voorgeprogrammeerd wat de televisie erg gebruiksvriendelijk maakt! Door de wifi verbinding kan je er makkelijk mee filmpjes kijken op YouTube en gebruikmaken van andere online apps.
De beeldkwaliteit verbaasde mij, de televisie geeft een helder beeld, goede definitie en warme kleuren.
Doordat de televisie in mijn huis veel tegenlicht heeft was ik benieuwd naar de presentaties overdag en deze zijn zeker niet teleurstellend.
Het geluid is meer dan prima. Wanneer je het geluid echter Eee luid zet is het iets blikkerig, echter dat is op een geluidsniveau wat de buren niet op prijs stellen dus niet iets wat zou moeten storen.
Ik ben zeer tevreden over de televisie en kan hem zeker aanraden!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Zeer goede beeldkwaliteit

Minpunten

• Geen voet, dus alleen op te hangen

M**l@g**l.com 07-10-2023

Fijn om naar te kijken

Geschreven voor: LG OLED55G36LA

Wij hebben de LG OLED55G36LA mogen testen de afgelopen weken en vinden het een grote verbetering ten opzichte van zijn voorganger. Deze LG kun je met de meegeleverde muurbeugel strak tegen de muur hangen waardoor de tv nog beter past in het interieur.

Verder zijn we erg te spreken over de helderheid van het scherm. De kleuren spatten echt van het scherm af.

Waar we niet heel tevreden over zijn is de geluidskwaliteit. Welke instelling voor geluid je ook instelt het wordt er niet beter op. Ook de AI toevoeging maakt het geluid niet beter. Met een soundbar zou dit waarschijnlijk een stuk beter zijn.

Pluspunten

• Helderheid scherm
  • Bediening met afstandsbediening

Minpunten

• Geluid

m**n@o**k.com 04-10-2023

Dit is de nieuwe generatie TV

Geschreven voor: LG OLED55G36LA

Wat ben ik onder de indruk van deze LG televisie. Het is een complete belevenis! Het OLED-scherm is buitengewoon prachtig. Het beeld is haarscherp en toont schitterende, natuurlijke kleuren, ongeacht of de zon schijnt of het donker is de beeldkwaliteit is uitstekend! De TV is ook ongelooflijk dun en hangt strak tegen de muur. Bovendien is de TV razendsnel en biedt een uitgebreid keuzemenu met een overvloed aan apps. Het geluid is eveneens indrukwekkend! Voorheen gebruikte ik een soundbar bij mijn vorige TV, maar dat is bij deze absoluut overbodig. Ik kan deze TV zonder enige twijfel van harte aanbevelen!

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Helderheid
  • Design/ dun
  • Veel keuze aan apps

Minpunten

• Beetje gedoe om te koppelen met LG
  • Verder geen

d**8@h**l.com 28-09-2023

Biscoopscherm thuis

Geschreven voor: LG OLED55G36LA

Wat een tv, gewoon thuis op je bank het beeld en geluid van een bioscoopzaal. Deze tv heeft veel handige opties zoals spraakbesturing, je kan makkelijk van app naar app wisselen. Veel voorgeprogrammeerde apps staan op de afstandsbediening ook. Een extra functie is de spraakbediening welke met 1 knop te bedienen is. Erghandig voor het serven op internet etc.
Door het dolby atmos systeem wat in de tv zit heb ik met mijn 5.1 systeem echt het idee alsof je in een filmzaal zit.

Pluspunten

• Mooi qua vorm
  • Scherpbeeld

Minpunten

• Cursur is te snel

d**n@u**a.nl 28-09-2023

fantastisch beeld haar scherp

Geschreven voor: LG OLED55G36LA

Heb deze LG OLED G36 nu 3 weken in huis bevalt me prima wat een haarscherp beeld en contrast
zwart is ook echt zwart
Films kijken is echt een beleving als of je in de bioscoop zit
Vindt het geluid ook prima maar zal beter zijn met soundbar
Ook het ophang systeem is makkelijk en zit mooi strak tegen de muur
Kortom een fantastisch apparaat
Zal hem zeker aanbevelen

Pluspunten

• beeld
  • design

Minpunten

• prijs

a**i@h**l.com 26-09-2023

Perfecte tv met mooie weergave en strak design

Geschreven voor: LG OLED55G36LA

Ik was op zoek naar een TV voor mijn slaapkamer. Waarbij ik de mogelijkheid heb gehad om dit model te testen. Allereerst wat opvalt bij het product is het design. Mooi en plat model wat, eenmaal gemonteerd, strak aan de muur hangt. Installatie en eerste setup ging soepel. Alles heel duidelijk en met logische stappen. Eenmaal afgerond kon het kijken beginnen.

Zowel normale TV-zenders als diverse streaming apps gebruikt en het beeld is gewoon fenomenaal. Mooie kleurweergave en diepe zwarttinten. Smarthub functies en interface reageren vlot en diverse mogelijkheden om dit naar je eigen voorkeuren in te delen. Automatisch switchen tussen diverse aangesloten apparaten, zoals een tv kastje of een game console, is ook een fijne functie. Geluidskwaliteit is prima, maar echte diepgang mis je natuurlijk wel.

Daarnaast heb ik in mijn woonkamer momenteel een LG OLED C9 (model 2019). Dit is een interessant vergelijk geweest. Want zoals hierboven beschreven is de G3 echt wel een sprong vooruit en zeker een aanrader!

Pluspunten

• Kleurweergave
  • Bouwkwaliteit
  • Helderheid
  • Gaming functies

Minpunten

• Ouderwetse afstandbediening
  • Prijs

w**r@h**l.com 22-09-2023

Pracht toestel, strak aan de wand

Geschreven voor: LG OLED55G36LA

Op zoek naar vervanging van de (12 jaar oude) plasma-tv vonden we een goede reden om de LG OLED te thuis te testen toen de gelegenheid zich aandeed. Een geluk dat we meteen raak treffen met dit top tv-toestel van LG. Superstrak en plat design en het apparaat kleeft ls het ware aan de muur met bijgeleverde ophangbeugel. Ik had wel eerder OLED tv's bij kennissen gezien, maar deze 55G36LA overtreft echt alle verwachtingen. De helderheid van het beeld is heel erg hoog en door de echte kleuren lijkt het wel 3D beeld. Lichtinval vanuit de grote ramen opzij levert nauwelijks reflectie op. De jongens hebben de Xbox aangesloten en zijn super-enthousiast over de vloeiende kwaliteit van het beeld ook bij snelle spellen.
Het smart-tv-systeem biedt uitgebreide mogelijkheden en alle apps die iets voorstellen zijn geinstalleerd en goed bereikbaar met de afstandsbediening met een scrollwieltje. Conclusie: hoge kwaliteit met uitgebreide mogelijkheden voor een toch ook wel stevige prijs, maar is het waard.

Pluspunten

• zeer hoge helderheid
  • goed geluid
  • prima bedienbaar smart-systeem
  • strak aan de wand
  • vloeiende gamingfuncties

Minpunten

• vrij pittige prijs

k**g@f**n.nl 22-09-2023

Helder en scherp beeld

Geschreven voor: LG OLED55G36LA

De LG OLED55G36LA is een indrukwekkende televisie met een helder en scherp OLED-scherm van 55 inch. Met zijn grote formaat brengt hij een prachtige kijkervaring naar je woon of in ons geval slaapkamer. Het beeld is levendig en de kleuren spatten van het scherm af, wat zorgt voor een intense kijkbeleving.

Hoewel de vele mogelijkheden van deze TV geweldig zijn, kan het soms veel zijn om ermee om te gaan. De afstandsbediening en de talloze opties maken het niet altijd even gebruiksvriendelijk. Het kiezen van de juiste instellingen kan een beetje verwarrend zijn, vooral als je gewoon direct tv wilt kijken zonder al die extra functies te doorlopen.

Bij het testen van deze televisie hebben we alle functionaliteiten uitvoerig geprobeerd en het is duidelijk dat dit een TV is voor diegenen die graag de volledige controle willen hebben over hun kijkervaring. Het is een krachtige en geavanceerde televisie, maar het kan wat geduld vergen om het volledige potentieel te benutten.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit is echt super met heldere kleuren

Minpunten

• Om te te kijken extra actie in menu nodig
  • Erg veel functies dus soms verwarrend

n**n@o**k.com 22-09-2023

Prachtige tv

Geschreven voor: LG OLED55G36LA

Prachtig beeld, afstandsbediening heeft mooie bedienings knoppen. Tijdens het kijken van films zit je echt in het scherm. Zeer mooi!

• Prachtig beeld

Minpunten

• Afstandsbediening oudbollig uiterlijk

b**n@g**l.com 21-09-2023

LG OLED55G36LA

Geschreven voor: LG OLED55G36LA

De LG OLED55G36LA evo 55 is zonder twijfel een indrukwekkende toevoeging aan de wereld van OLED-televisies. Laten we beginnen met het design, dat absoluut oogstrelend is. Met zijn slanke profiel en vrijwel randloze scherm past deze TV perfect in elke moderne woonkamer. Het minimalistische ontwerp is een lust voor het oog en straalt luxe uit.

Maar het echte hoogtepunt van deze TV is de beeldkwaliteit. De OLED-technologie levert verbluffende scherpte en helderheid, waardoor elk detail tot leven komt. De kleurweergave is ongelooflijk levendig en nauwkeurig, wat resulteert in een adembenemende kijkervaring. Wat echt opvalt, zijn de diepe zwarttinten en het indrukwekkende contrast, wat zorgt voor een ongeëvenaarde beeldkwaliteit, zelfs in donkere scènes.

Deze TV presteert ook uitstekend vanuit verschillende kijkhoeken, wat betekent dat iedereen in de kamer kan genieten van hetzelfde prachtige beeld, zonder verlies van kwaliteit.

Wat betreft het geluid, biedt de LG OLED55G36LA evo 55 een helder en meeslepend audiosysteem, hoewel een externe audio-oplossing nog steeds een waardevolle toevoeging kan zijn voor degenen die op zoek zijn naar een bioscoopachtige ervaring.

Het gebruiksgemak is een ander pluspunt van deze TV. De interface is intuïtief en gemakkelijk te navigeren, waardoor het moeiteloos is om van functie naar functie te schakelen.

Voor gamers is deze TV ook een geweldige keuze, met minimale inputvertraging en ondersteuning voor de nieuwste gamingtechnologieën, waardoor je volledig opgaat in je favoriete games.

De Smart TV-functionaliteiten van LG zijn altijd een sterke troef geweest, en deze TV is geen uitzondering. Met toegang tot een breed scala aan apps en streamingdiensten, biedt het eindeloos entertainment mogelijkheden.

Tot slot, de helderheid van deze TV is indrukwekkend. Het beeld blijft levendig en gedetailleerd, zelfs bij veel omgevingslicht.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Snelle interface

Minpunten

• Prijzig

d**n@g**l.com 21-09-2023

Een parel voor aan de muur

Geschreven voor: LG OLED55G36LA

Deze LG tv heb ik 4 weken mogen testen.
Wat me meteen opviel is dat deze tv echt heel erg plat is. Ook kan de tv heel dicht op de muur gemonteerd worden door de beugel die er bij hoort.
Dat vind ik persoonlijk erg mooi staan.
De tv heeft nagenoeg geen rand/lijst rondom. Dat geeft hem een erg mooi strak design. Groot pluspunt is dat er dan ook geen stof op kan blijven liggen.

De beeldkwaliteit van deze LG is echt haarscherp. De kleuren kun je zelf naar wens instellen middels een soort test die je doorloopt bij het installeren van deze tv.
Hierdoor krijg je in mijn optiek altijd de mooiste kleurweergave.
De helderheid is naar wens aan te passen en
zwart is bij deze tv ook echt zwart.
Dit is ook echt fijn als je vanuit verschillende hoeken kijkt en als er wat licht op het scherm valt dan is er zeer weinig reflectie.

Het geluid is goed, maar ik gebruik toch liever losse geluidsboxen of een soundbar omdat ik dat persoonlijk mooier geluid vind geven.
Ook vind ik het fijner voor de tv beleving als het geluid van meerdere kanten komt.

De tv is gemakkelijk te installeren en de afstandsbediening is super handig door de sneltoetsen Netflix, Disney + etc.
Hierdoor kun je gemakkelijk switchen van streamingdienst.
Leuke toevoeging is dat als je de tv uitzet er “LG life is good” in het scherm verschijnt.
En daarin heeft LG ook gelijk. Life is good!

Pluspunten

• Zwart tinten
  • Magic remote
  • Beeldkwaliteit

Minpunten

• Geluid
  • Prijs

J**f@h**l.com 21-09-2023
Geschreven voor: LG OLED55G36LA

Bij de tv zit standaard een muurbeugel om de tv op te hangen aan de muur.
Het ophangen was erg makkelijk, de instructie geeft voldoende uitleg.
Het scherm zit bijna tegen de muur “geplakt”, de beugel valt weg in de achterkant van de tv.
De kijkhoek is overigens uitstekend.
De tv heeft een erg dunne rand om het scherm zitten, dit geeft een mooi design.

Het is mogelijkheid om een tv standaard aan te schaffen, hier betaal je ongeveer 150 euro voor.
De kabels zijn handig weg te werken in een kabelgoot, dit werkt handig.
Enig nadeel kan zijn dat de kabels wat langer moeten zijn omdat ze via de kabelgoot lopen.

Ik heb de tv aangesloten met een soundbar, dit werkt goed via de ARC functie.
Bij het aanzetten van de Playstation of Ziggo box schakelt de tv automatisch naar dit apparaat, erg handig.
De WebOS van deze Smart tv werkt fijn en snel, de interface kan even wennen zijn maar eenmaal bekend hoe het werkt is het top.
Verschillende apps heb ik op de tv geïnstalleerd en deze openen allemaal snel en zonder problemen.
Leuke bijkomstigheid is dat er op de afstandsbediening knoppen zitten voor o.a. Netflix, Disney en Amazon zodat je snel naar deze apps kan.

Deze tv geeft uitstekend beeld, zwart is zwart, de scherpte, het contrast en de kleuren zijn allemaal zelf in stellen naar eigen voorkeur maar de standaardwaarden zijn al erg goed.
Of je wilt gamen, films of sport kijkt, het is een plezier om naar dit scherm te kijken!

Ik ben erg te spreken over deze tv en kan hem aanbevelen voor iemand die graag het uiterste uit een nieuwe tv wilt halen.

Ik heb de mogelijkheid gekregen om deze tv in 55 inch te mogen testen.

n**s@h**l.com 18-09-2023

OLED tv zo als het bedacht is!

Geschreven voor: LG OLED55G36LA

Ik had het genoegen om de LG OLED55G36LA evo 55" televisie uitgebreid te testen, en ik ben onder de indruk van de vele aspecten en functionaliteiten van deze televisie.

Design:
Het design van de LG OLED55G36LA is strak en modern, met een slanke metalen behuizing en dunne randen rond het scherm. Het ziet er elegant uit en past goed in vrijwel elke woonkamer.

Beeldkwaliteit:
De beeldkwaliteit van deze televisie is verbluffend. De scherpte en helderheid van het OLED-scherm zijn indrukwekkend, en de kleurweergave is levendig en nauwkeurig. Wat echt opvalt, zijn de diepe zwarttinten en het uitstekende contrast, wat zorgt voor een meeslepende kijkervaring. Zelfs vanuit verschillende hoeken blijft de beeldkwaliteit indrukwekkend.

Geluid:
Het geluid van de LG OLED55G36LA is van goede kwaliteit, maar voor een nog betere ervaring zou ik aanraden om een extern audiosysteem aan te sluiten. Het ingebouwde geluid is voldoende voor dagelijks gebruik, maar voor een echte home theater-ervaring is extra audioapparatuur nodig.

Gebruiksgemak:
Deze televisie is zeer gebruiksvriendelijk, met een intuïtieve afstandsbediening en een eenvoudig te navigeren menu. De installatie was een fluitje van een cent en het schakelen tussen verschillende bronnen en apps verliep soepel.

Smart TV functionaliteiten:
De Smart TV functionaliteiten van de LG OLED55G36LA zijn uitgebreid en gemakkelijk toegankelijk. Met ingebouwde apps zoals Netflix, YouTube en Amazon Prime Video, evenals de mogelijkheid om nieuwe apps te downloaden, biedt deze televisie tal van entertainmentopties.

Helderheid:
De helderheid van het scherm is meer dan voldoende, zelfs in goed verlichte kamers. Het HDR-ondersteuning voegt extra helderheid en details toe aan HDR-content, waardoor het kijken naar films en series een genot is.

Al met al is de LG OLED55G36LA evo 55" een uitstekende keuze voor diegenen die op zoek zijn naar een high-end televisie met verbluffende beeldkwaliteit, gebruiksgemak en uitgebreide Smart TV-functionaliteiten. Het strakke design maakt het een aanwinst voor elke woonkamer, en hoewel het ingebouwde geluid prima is, zal een extern audiosysteem de kijkervaring naar een hoger niveau tillen. Deze televisie biedt echt een indrukwekkende home entertainmentervaring.

Pluspunten

• 120HZ
  • design
  • dolby cinema (atmos & vision)
  • remote
  • zwart punt

Minpunten

• prijs
  • geluid

b**6@g**l.com 07-09-2023

Top TV!

Geschreven voor: LG OLED55G36LA

De LG OLED55G36LA TV heeft mijn verwachtingen overtroffen op verschillende fronten. Eerst en vooral, het design is elegant en modern, en de TV past perfect in mijn woonkamer met zijn slanke vormgeving en minimale randen. Maar wat echt opvalt, is de verbluffende beeldkwaliteit. De scherpte en helderheid van het scherm zijn indrukwekkend, zelfs in kamers met veel licht. De kleurweergave is levendig en natuurgetrouw, en de diepe zwarttinten creëren een fantastisch contrast. Bovendien blijft de beeldkwaliteit vanuit elke hoek uitstekend behouden. Het geluid is helder, hoewel een soundbar een nog meeslependere ervaring biedt. De installatie was moeiteloos en de gebruiksvriendelijke afstandsbediening maakt de bediening simpel. Voor gamers is er weinig input lag en een snelle responstijd, wat zorgt voor vloeiende gameplay. De Smart TV-functionaliteiten bieden gemakkelijke toegang tot een scala aan apps en streamingdiensten, en de helderheid van het scherm maakt zelfs de meest gedetailleerde beelden duidelijk. Kortom, de LG OLED55G36LA biedt een buitengewone kijkervaring met een combinatie van stijl en functionaliteit die moeilijk te verslaan is.

Pluspunten

• Zwartwaarden

Minpunten

• Prijs
  • Geen voet

I@mBrie 04-09-2023

Prachtig beeld en fantastisch goed geluid !

Geschreven voor: LG OLED55G36LA

Wat een geweldige Smart tv is dit! Vanaf het moment dat het beeld voor het eerst aanging waren we al verkocht. Zo loepzuiver, zo ontzettend scherp. Schitterende kleuren en het lijkt alsof je de tv in wordt getrokken. Maar ook de vormgeving van de televisie is zo mooi strak en heel fijn. Een eenvoudig ophangsysteem waarmee de tv strak tegen de muur zit. Dit geeft het een heel chique uiterlijk.
Waar we voorheen nog een aparte afstandsbediening nodig hadden om het KPN-kastje te bedienen konden we nu direct een KPN app instaleren! Briljant. Want we konden zo ook direct afscheid nemen van dat kastje, de bedrading en een afstandsbediening (stuk netter en opgeruimder, maar ook veel gebruiksvriendelijker).
Vervolgens hebben we direct alle apps geïnstalleerd van de streamingsdiensten die we hebben.
Het installeren van die apps ging uitermate eenvoudig (wel even een LG Thinq account aanmaken), alles staat perfect omschreven en over het algemeen was het even een QR code scannen en binnen een paar stappen was de app geïnstalleerd.
Wat wij werkelijk ook fantastisch vinden is dat je bij de afstandsbediening de mogelijkheid hebt om spraakopdrachten te geven waarop de tv reageert! Dit werkt zo ontzettend eenvoudig en omdat de tv zo veel uitgebreide functies heeft kan je op die wijze heel eenvoudig het geheel bedienen zonder eerst van alles door te moeten scrollen. Briljant!
Ook tezamen met de soundbar die we hebben maakt het een ongelooflijke beleving om televisie te kijken. Wij kunnen niet anders zeggen dan dat we enorm enthousiast zijn over deze televisie!

Pluspunten

• makkelijke aansluiting
  • veel mogelijkheden zoals spraakcontrol
  • via alle kanten scherp beeld
  • mooi design

Minpunten

• Prijzig

b**6@g**l.com 04-09-2023

Een verbluffende kijkervaring met stijl en functionaliteit

Geschreven voor: LG OLED55G36LA

Mijn LG OLED55G36LA TV heeft me werkelijk verbluft. Het strakke ontwerp voegt een moderne uitstraling toe aan mijn woonkamer, terwijl de beeldkwaliteit indrukwekkend is. De scherpte en helderheid van het scherm zijn opvallend, zelfs bij veel omgevingslicht, en de kleurweergave is buitengewoon levendig en natuurgetrouw. Maar wat deze TV echt onderscheidt, zijn de diepe zwarttinten en het verbluffende contrast, waardoor elke scène tot leven komt. Vanuit elke hoek blijft de beeldkwaliteit ongerept, wat het ideaal maakt voor kijkers in de hele kamer. Het geluid is solide, hoewel ik overweeg om een soundbar toe te voegen voor een meeslepende audio-ervaring. De installatie was moeiteloos en de intuïtieve afstandsbediening en overzichtelijke menu's maken de bediening eenvoudig. Als optionele bonus biedt de TV een geweldige game-ervaring dankzij de lage input lag en snelle responstijd. De Smart TV-functionaliteiten zijn uitgebreid en eenvoudig te gebruiken, en de helderheid van het scherm zorgt ervoor dat zelfs bij complexe beelden alle details goed zichtbaar zijn. Kortom, de LG OLED55G36LA heeft mijn kijkervaring naar nieuwe hoogten gebracht, en ik ben er ontzettend blij mee.

Pluspunten

• Zwartwaarden
  • 120HZ
  • Software

Minpunten

• Prijs